Само за неосведомените като мен, ще поясня, че в момента от ХЕИ изискват във всеки търговски обект да се води тетрадка, в която се описват следните "неща".
1. Номер по ред
2. Име на производителя
3. Дата на приемане (на стоката)
4. Час на приемане
5. Вид на продукта
6. Прието количество
7. Номер на партидата
8. Срок на годност
9. Начин на съхранение (напр. от -4 до +4 градуса)
10. Вид на транспорта (тук записват номер на автомобила)
11. Вид на придружаващата съответния продукт документация
Доколкото разбрах, тази тетрадка може да бъде заместена и от разпечатки пуснати от компютъра. Повечето неща към момента ги има в Shop. Ще обърна внимание към "вид на транспорта", който в момента се настройва от "конфигурация - глобална", което не е удобно. Нямаме също "начин на съхранение". Предполагам, че е обсъждано като идея и ми е любопитно ще бъде ли реализирано.
Печат за ДВСК
- scooter_nick
- Мнения: 272
- Регистриран: 05-11-2004 16:11
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти: