ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
Визможно ли е този допълнителен СТОРНО ред за всеки продукт, който се визуализира по време на продажба да е на опция от Глобална и да се Изключва. Където съм сложил версията с това сторно на Другият ден връщам старата.
- alex
- Site Admin
- Мнения: 1557
- Регистриран: 02-11-2004 14:26
- Име: Александър Димитров
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
Сторно реда е направен за да се намалят злоупотребите от магазинерките, така че е нормално да се противят. А иначе какво пречи?
Re: ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
По принцип като странично мнение - клиентите няма да се обидят, ако магазинерката им сторнира нещо и не го платят Ако е с цел предотвратяване на злоупотреби, далеч по-логично е да се намира в справка продажби (както е в touchsale) и да се следи от управителя.
Възможно е да не съм прав, но нали все пак една от основните идеи на POS-а е да се улесни продаването, а всеки излишен ред е по-скоро предпоставка за грешка.
Възможно е да не съм прав, но нали все пак една от основните идеи на POS-а е да се улесни продаването, а всеки излишен ред е по-скоро предпоставка за грешка.
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...
-
- Мнения: 1346
- Регистриран: 08-11-2004 16:57
- Име: Слав Димитров
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
В денят, в който излезна новата версия, я сложих при клиента - версията не издържа и 24 часа. Менюто за продажба се използва и за проверка на цените на стоките (Адидас), тъй като етикирането на стоките се води по данните от системата. При доставка се налага булшинството от модели да се сканират и после изтрива (с минус) за да им се сложи цената...
- alex
- Site Admin
- Мнения: 1557
- Регистриран: 02-11-2004 14:26
- Име: Александър Димитров
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
Сторниране се прави след като клиента си е заминал и парите остават за магазинерката. А в Атон-а има Справка > Продажби > Сторнирани продажбиstoar08 написа:По принцип като странично мнение - клиентите няма да се обидят, ако магазинерката им сторнира нещо и не го платят Ако е с цел предотвратяване на злоупотреби, далеч по-логично е да се намира в справка продажби (както е в touchsale) и да се следи от управителя.
Но тъй като явно има доста привържаници да се върне стария вид на сторното, ще трябва да се направи опция, колкото и да продължавам да не разбирам какво пречат (нали знаете че при натискане на <В брой> F7, тя се изчиства, ако всички артикули в нея са сторниране?)
Re: ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
Не сте попаднали на клиент, който дава "мило и драго" само и само да може да се работи точно по този начин и само тогава е склонен да си смени програмата! Така, че това е нещо, което въобще не е за подценяване като инструмент за контрол и аз действително не виждам какво им пречи и защо толкова "не издържала и 24 часа версията" заради един доп. ред при продажби!!! В Метро съм се питал как така това излизане на втори ред не им пречи...ама те пък не са толкова голяма верига от търговски обекти и какво ли разбират.
Re: ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
Малко е объркващо, когато по погрешка маркираш пример: 63 бройки от някакъв продукт и искаш да са 49 и трябва да смяташ на ум колко да СТОРНИРАШ, защото никъде не се показва НА МОМЕНТА реално колко си маркирал. В Shop-а също има справка сторно, обаче там нещата стоят по дискретно, персонала не знае за нея.
Re: ВИЗУАЛИЗИРАНЕ НА СТОРНО
Не твърдя, че е лошо като опция, но Метро не е най-често срещания обект в CRM. По същата логика би следвало фискалния принтер да печати на всеки маркиран/променен ред, но това ще застреля възможността за работа с повече продажби едновременно (например), която е на сърцето на много повече собственици (пък и магазинери/магазинерки).invisible написа: В Метро съм се питал как така това излизане на втори ред не им пречи...ама те пък не са толкова голяма верига от търговски обекти и какво ли разбират.
Щом фигурира като опция - някой го е поискал и го ползва. Просто ми звучи редно подобни неща да са опции.
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...